Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

Ny hårfärg

Kategori: Allmänt

Sitter i soffan, pärlan Elin var här och räddade mig från mina hjärnspöken med en ny hårfärg. Jag är numer blond, orange och ja lite rosa. Jaja, så är det när man vill bli ljus antar jag.
Tack!

Annars pendlar humöret upp och ner, måste jobba imorgon. Hålla mig aktiverad. Känner klumpen i magen. Men livet går vidare antar jag.
Flyr Mullsjö imon eller på lördag, drar till Gbg och kramas med mina systrar. Välbehövligt.

Tack alla fina vänner, pojkvän och min fina familj för all kärlek och all stöd jag har fått och får! Ni är guld värda verkligen!
Puss på er!

(stal en bild från Chrille sålänge, ska ta en egen när jag åker dit)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: