Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

what to do?

Kategori: Allmänt

det är konstigt att varje gång man blir sjuk så är det alltid någon som har något att säga om detta. :/
aja, helgen har varit toppen trots sjukdom.
I fredags drog vi till Becka och Robin, de satt o drack medans sjuklingen hade trevligt ändå. Höll mig inomhus hela tiden, tog till och med taxi hem för att slippa stå o vänta på bussen.
I går, Lördag så gjorde vi absolut ingenting, jag sov till och från hela dagen, vi var även på city gross så jag kunde köpa min efterlängtade päronsoda, medans vi ändå var ute och åkte tog vi en tripp till Ryhov och shoppade Ipren och Nässpray Menthol- min räddning. Sen blev det återigen soffan för våran del, trots att vi slappat bort precis hela dagen så somnade vi tidigt - innan 12, på en Lördag.. herregud.. Händer ju inte ens på vardagarna längre. Men men..
Idag så har Robin dragit till sin mamma, hans syrra skulle dit också, Liza som är sjuk får inte hänga med så hon får laga mat själv, vilket inte kommer bli av då Liza inte har någon ork för detta. suck.

Imorgon är det Måndag, jag och Becka ska träna, men jag tror inte rikitgt att detta kommer bli av ifall mina bihålor fortsätter dumma sig osv. Men vi kan ju skaffa hennes gymkort eller något. :) Kan ju titta på när hon tränar, leka hennes personliga tränare haha, skälla på henne o få henne o bli biff. haahha..

nu har jag nog tömt mitt huvud på snor, borde ha gjort det iaf - en toarulle är förbrukad.. haha sinnes ju, tror lite av hjärnan har hängt med..


Becka och Jag i Fredags. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: