Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

"var är nacken?"

Kategori: Allmänt

Rubriken har inget med inlägget att göra...

Då var det Torsdag, igår så var jag egentligen ledig och på min lediga dag så besökte jag jobbet. Hehe, alla som jobbar på Olearys FASTNAR där! haha, så Emmelie frågade ifall jag ville hova (dvs vara Hovmästarinna.) och jag tycker faktiskt att jag gjorde ett väldigt bra jobb med tanke på att det var fullbokat osv, good job Liza. Sen så var jag hemma hos Robin och vände, Ivan ville att jag skulle komma tillbaka och hjälpa till i Garderoben så jag var snäll och kom tillbaka. Efter så tog jag en öl med mina lediga arbetskamrater och hade väldigt kul. :)

Idag så har min fina Linda P varit här på besök vilket jag uppskattar väldigt mycket, nu inser jag att det är faktiskt snart hon åker och det är faktiskt lite ledsamt. Men hon kommer ha det toppen toppen så jag är nöjd ändå. Kul att hon gör ngt fränt som flyttar utomlands! Det vill jag med göra. :)

Förövrigt har det inte hänt så hemskt mycket sen jag skrev sist. Eller jo, det har ju varit alla hjärtans dag!
Så i Måndags så skulle vi egentligen gått på pardejt med en massa jobbarkompisar men det blev inte så, vi firade själva. Jag fick blommor och choklad trots att vi sa att vi inte skulle köpa något, för jag tycker inte alla hjärtans dag handlar om att ge presenter men jag fick ändå :)
På kvällen så gick vi ut och åt på Aqua - god mat, trevligt sällskap och mysig stämning. Vi pratade om en väldigt massa och hade jättetrevligt. Sen n promenad hem. En väldigt bra dag faktiskt. Fast å andra sidan så har vi bra dagar hela tiden :) För jag får minsann blommor lite då och då av min fina och det gör mig till en tacksam glad tjej. Han är fin min pojkvän! Uppskattar honom väldigt mycket faktiskt och nej inte för att han köper blommor till mig utan för att han är en väldigt förstående, snäll och omtänksam kille. Det är inte så vanligt!

Men nu ska jag ta mig ngt att äta!
Ha det fint sålänge!
Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: