Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

Tacksam

Kategori: Allmänt

Jag har varit så tacksam nu det senaste, jag har så fina vänner, så fin familj och sån fin pojkvän. Det känns helt enkelt..jätteskönt! tack tack tack..

Dåså var det Fredag det innebär jobb 19-02.30 inte så jättesugen för tillfället då jag har fått i mig alldeles för mycket mjölkprodukter och kaffe = ont i magen! Men det får det vara värt för pannkakorna var jättegoda! Jag hade pannkaksdejt med Linda då jag insåg ganska snabbt att jag gjorde alldeles för mycket för lilla mig det blev till och med pannkakor över efte rjag och Linda ätit så Robin var en glad kille när han upptäckte att det fanns pannkakor till honom :) Kanske ska vara snäll mot honom lite oftare och laga till lite god mat till honom, har varit dåligt på den fronten det senaste, men han har ätit på jobbet och jag har ätit på jobbet. Jag har ju jobbat de senaste dagarna, jag hovade och var matbärare igår med.
Igår så tog jag, Emmelie, Mikkan och Johanna en afterwork öl eller ja Johanna tog en kaffe då hon körde. Vi hade väldigt kul och det var super trevligt :)

Imorgon hade jag tänkt att försöka vara lite ledigt men Nina hann ringa mig före och säga att det blir lite panik imorgon då det är en matbärare för lite så Liza får börja jobba tidigare ist, hade inte riktigt räknat med detta men man är ju lite av en "ställa uppare" som Emmelie säger så 15.00-03.00 blir det imorgon, japp 12 timmars pass. Hoppas det är god p-mat imorgon och hoppas jag får äta 2 ggr eftersom det är ett långt pass. wellwell.. Det kommer nog gå bra :)

Eftersom jag jobbar som jag gör denna helgen betyder det att jag knappt kommer få träffa min fina pojkvän någonting vilket är lite tråkigt får ägna tid med honom på Måndag då jag åker till el Stockholmo på Tisdag, dock bara över en natt men ändå.. buhu.. haha. :)

Nej mina kära vänner, nu ska jag kila vidare!.
Puss på er

Kommentarer


Kommentera inlägget här: