Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

Onsdag!

Kategori: Allmänt

Idag har det varit en superbra dag, jag har lunchat med Sandra som sedan slutade med att hon tatuerade sig det blev en superfin text på nyckelbenet och jag blev aningen avundsjuk så jag gick till nästa studio och kollade vad som går göra åt min arm - ingenting är omöjligt och han ville mer än gärna köra på armen då han älskar old school, passar ju superbra då! Men detta projekt får vänta ett tag då kassan inte tillåter. Sen så knalla vi till skolan och där gjorde jag nästan klart mitt arbete i Ekonomi, imorgon är det matte b som gäller och jag ser verkligen inte fram emot detta! Men det måste göra så det är bara till att försöka damma av denna del av hjärnan och sätta igång, buhu..
    Jag har även blivit en ägare av en fin röd Canada Goos jacka som jag fick av min fina Robin, en pärla är han. :) Ja just det, vi är officiellt tillsammans från och med idag! ♥

Sen var jag inne på O´Learys och käkade lite krubb och snackade skit med Alexandra samt med Andreas o hans flickvän och nu sitter jag här! I mullsjö hemma hos pappsen.

Nu ska jag vara lite social.
Hej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: