Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

Lördag

Kategori: Allmänt

Hej hopp nu sitter jag här framför datorn, eller rättare sagt ligger i sängen med datorn. Jag är jätteuttråkad och lite irriterad. Jag stör mig på folk som går och pratar om människor de inte känner, finns inget värre. Lär känna personen och SEN snacka skit om den ifall det nu är så kul. Jag vet att man bara ska ignonera såna människor som sprider sån dålig energi men det är inte alltid lätt. Så trött på er!!! försvinn - tvi tvi tvi!!

Förövrigt så har jag och Robin lagat käk o så, det var gott. Nu är han på hockey så jag har skittråkigt. Usch. Jobba sen vid 23 med.. åååh.. neheppp.. jag ska sova en stund nu, min mage har varit dum mot mig hela natten och dagen. Någon som vill ha den? jag donerar den för jag vill inte ha den längre.

Pusss




































Jag & världens finaste Robin ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: