Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

Lördag

Kategori: Allmänt

Dålig update på bloggerian men jag har mina själ.

Fredagen har bestått av riktigt lång sovmorgon med kakan sen så fick han snällt köra mig till skolan som började kl 13, jag fortsatte mitt arbete om Hitler med senare följd av filmen Schindlers list som man förövrigt sett 15 gånger typ. Efter skolan så hämtade Robin mig och vi satte kurs mot Mullsjö, hälsade på lite och jag hämtade lite nödvändiga saker som bankdosa mm.. Tittade till Sandra med för att se att hon fortfarande levde vilket resulterade att hon gjorde - puh.. Hon har haft jättehög feber stackaren och varit jättedålig. Jag tror det är för att hon inte varit med mig, jag göder henne annars så hon får i sig näring, Magnus sköter sig inte. haha..
Vi åkte sedan upp till systemet på a6 för att shoppa lite, eller Robin skulle shoppa lite - han skulle till Appelberg och bada badtunna med pojkarna, mig dumpade han på Juneporten där Isa plockade upp mig, Az och Lamija. Det blev ändrade planer i våran tacokväll så istället för att åka till affären åkte vi till Ryhov för att hälsa på våran klantiga vän som lyckats hugga sig själv i magen på jobbet -klant. Han mådde bra och inga större skador som tur var.
Sen så blev det city gross och tacolagning och vi blev 10 kg fetare på all mat, godis och chips! Jag har saknat dem någor fruktansvärt, och Carro som var i London var också saknad! Fina vänner jag har!!

Så min fredag var kalasbra faktiskt. ♥

Nu idag - Lördag ska jag jobba, och nu de kommande helgerna är det slut på ledigheten och jobbet kallar. Blandade känslor, skönt att få in lite cash men tråkigt att inte kunna hitta på ngt med mina vänner som är så upptagna på vardagarna. :( wellwell.. Jag får se det positivt , när jag väl träffar mina vänner så vet jag att jag kommer få en toppen dag/kväll.. :)

Nehepp, nu måste jag ta och göra ngt jag får ju krupp av att bara sitta och stirra. (robin har lämnat mig för att åka o hämta sin bil i B-ryd. -it sucks..)

Jawohl!
puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: