Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

Kategori: Allmänt

Vilken bra natt/dag den har varit och kommer att bli! Inatt så blev Elone mamma så stort grattis till dig! och så senare idag så ska jag träffa strullfiorna från jobbet, vi ska ut och äta sen efter det blir det bio eller bowling!. Efterlängtat att göra roliga saker med fina människor.

Igår var jag Och Robin på Ikea, lyckades få honom att bränna mer pengar, men ack så fint det blev :D Nytt datorbord till andra rummet, ett sängbord, ljus och annat smått och gott. Men jag har ju faktiskt hjälpt honom sälja den andra soffan iaf :) he he..

Nej nu ska jag förbereda min tvätt osv. tralalaaaa. :)

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: