Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

Tisdag

Kategori: Allmänt

Tisdag vare ja. Jag sitter fortfarande i skolan duktig som jag är, ska snart bege mig hemåt för att käka lite och diska. Japp, hemåt, hemma på torpa, hemma med min pojkvän - mitt hem :) he he. Ska vänta in Robin med för att han är världens bästa pojkvän som hänger med till mitt jobb och tittar på när jag jobbar, sen åker vi hem. Hur snällt är inte det då? Han är grym.

Kan berätta lite om helgen dåra, I fredags så gick jag magnus, sandra och Robin ut och käkade på Jensens, det var gott men inte så gott för det priset tyvärr sen så var servitrisen ny så det blev massa fel med maten o så då blev inte alla nöjda riktigt, men men det är lätt hänt när man är ny. Sen drog vi hem till mig och Robin o senare dök Becka och hennes Robin upp och vi tjatade och hade trevligt. Dagen efter var inte lika skoj när man gick upp halv 7 för att åka till Ullared, men med hjälp att ett tonvis skopor Activizer och en lagom varm dusch så var Liza pigg som attan, dock så var jag den enda utan körkort uppe så jag fick ju väcka alla liken!. vid 9 kom vi iväg haha. Efter Ullared blev det slappt mer slappt och Liza somnade vid 11 redan, tummen upp Liza, fin pojkvän bar in mig i sovrummet o la sig jämte. fina fina du.. ♥
    Söndagen då, ja.. Vi gjorde absolut nada.. Eller? Jo Ikea åkte vi till tror jag, och köpte gardiner som förövrigt blev jättefint i lägenheten. Sen BB sen sova. :)

Mycket mer har liksom inte hänt i mitt liv. Ca 2 Månader kvar till studenten och jag börjar få lite panik faktiskt. Usch. Projektarbetet ska in snart så.. Stackars Sofia får stå ut med mig en hel helg med mååånga olika frisyrer och sminkningar. Så går det när man tar det i sista stund. he he. Skönt att allt till student och bal är betalat iaf, eller ja inte biljetten till studentfesten än dock. Men den känns inte jäätteviktig just nu!.

Nej nu ska jag bege mig, ha det finfint.
tja.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: