Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

Skärtorsdag

Kategori: Allmänt

ja då vet ni alla vad det innebär, elleeeerr?? Jo det är halvdag på jobbet, he he.. Nej egentligen inte men eftersom jag har jobbat varje dag sen ifredags så tyckte jag att jag skulle få sluta tidigare, ska ju trots allt jobba hela PÅSKHELGEN MED, SJÄLVVVV!! jaja.. vad är en bal på slottet liksom.. till attt överdriva lite. Så är det med deadlines och leverantörer som är för sena.. well well..

Idag så ska jag i alla fall upp till A6 med mitt hjärta och se ifall jag hittar något fint till mig själv. :) sen så blir väl lägga sig tidigt igen antar jag, får se lite när jag åker till jobbet, vill ju inte vara där allt dör länge i morgon, inte på lördag heller. Egentligen vill jag inte avra där alls meeeeen, vad gör man inte för pappsen.  Jag är iaf ledig på måndag, den lediga måndagen ser jag fram emot :)


Nehej, nu ska jag vila lite, vart uppe sen 05.30 och ryggen vill inte vara med idag alls.
smask!


Jag har en gullig pojkvän ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: