Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

onsdag

Kategori: Allmänt

japp då var det onsdag..
Jag hade en asnice dröm, jag önskar att det kunde vara min verklighet ist och nej jag tänker inte säga vad den handlar om, men nice var det iaf..

well, snart ska jag ta o knalla till skolan men först ska jag hinna med o prata med Linda P, hon försvinner snart ifrån Sverige så hon måste få mig att förstå det här så kallade Skype, jag har det men har aldrig användt det. Men men, jag lär mig väl det med. :)

Nehe , snart ringer damen så ska sätta på lite kaffe.
ha det gott.
puss



Kommentarer

  • Victor Jägerholm - Gaylifet i Jönköping säger:

    Jag har ingen aning :P Hatar när folk kommenterar privat :P Hur mår du då?

    2011-04-06 | 18:12:00
    Bloggadress: http://gaylifet.blogg.se/

Kommentera inlägget här: