Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

gött kött

Kategori: Allmänt

Lite ledsen över att jag inte kommer kunna åka till GBG i helgen, massa mullsjö-bor ska dit och kalasa, och jag har inga pengar till detta då det är mycket med student/bal/mat/räkningar, ja you name it. Så jag ska istället jobba! Kanske inte det bästa helg nöjet men, jag får iaf spendera kvällarna med bästa pojkvännen iaf så jag är nöjd ändå.

så vad gör jag?
Jag gör absolut ingenting, eller jo jag fixar lite mat till min pojkvän som dyker upp om en kvart ungefär i utbyte mot en redbull, han tyckte det var en bra deal. :) 
    Har varit på en tripp upp till Ryhov med, har inte varit där på ett tag så det var inte så coolt att vara där igen, men måste man så måste man.. Inget allvarligt dock , bara lite tester :)

Ska lägga upp lite bilder med ju! (blir dock bara tre)
Det var ju längesen så det får jag göra :)
Take care!
puss


Jag vart lite ego förra helgen :)

Älsklingen när han jobbade i helgen, och så Ron där bakom. :)

Tillsammans är vi oslagbara ♥

Kommentarer

  • Victor Jägerholm - Gaylifet i Jönköping säger:

    Hhaha de va ju för väl de du Liza. Handlar din blogg om mcdonalds?

    2011-04-14 | 16:14:40
    Bloggadress: http://gaylifet.blogg.se/

Kommentera inlägget här: