Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

Nu..

Kategori: Allmänt

.. är det bara 1 timme och 20 minuter till jag åker till Christoffer, snacka om att jag har tråkigt på jobbet eller! haha. Har inte fått så mycket gjort idag faktiskt och det känns lite surt. Men det är lungt eftersom jag inte ska göra något speciellt i helgen förutom o umgås med Christoffer så kan jag sitta med datorn hemma o leka. :) Pappa och jag ska sätta oss ner en dag så jag får testa hans "dong" (ett usb minne med programmet, svårt o förklara) lite 3D prylar o sånt som finns på hans :) Ska bli spännande.

Undra vad man kan hitta  på för skoj hemma hos honom sen, tror nog allt det får bli en liten promenix sen. Måste kolla vart hållplatsen är så jag inte går vilse imorgon hahahaha.

Den 22 maj blir det kanske en tripp till Götlaborg, Ida har ju no life eftersom hon jobbar så som hon gör, men det är gött då har jag något mer att se ifram emot! :)

Nu ska jag dra mig!
Puss

btw, blir nog Thailand nästa år ♥



Jag o Fia i Göteborg hmm.. 2005? ♥

Kommentarer

  • Ida säger:

    Jasså thailand säger du, ja då ses vi där dårå;)

    2010-05-01 | 20:26:28

Kommentera inlägget här: